1401-08-18 17:37
468
0
82213
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان:

خلا هم افزایی مناسب دستگاه ها در برنامه های فرهنگی گرگان/ المپیاد ورزشی محلات گرگان بستر کشف استعدادهای درخشان می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: برای برند سازی و جذب جوانان به تفریحات سالم و برنامه های فرهنگی، باید مسئولان مربوطه پای کار باشند؛ ولی در گرگان زنجیره لازم شکل نگرفته تا بتواینم به هدف واحد برسیم.

به گزارش گلستان ما؛کریم علمی در نشست با اصحاب رسانه که بعدظهر امروز برگزار شد؛ با اشاره به نقش شهرداری در نهادینه کردن برنامه های فرهنگی، اظهار داشت: امکان ندارد که در سطح شهر یک اقدام فرهنگی صورت بگیرد؛ یک گوشه کار آن شهرداری نباشد و این جزو انتظارات مردم در حوزه های مختلف است.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم، موضوع محلات است و با توجه به اینکه ۹۴ محله در شهر گرگان وجود دارد؛ ولی ظرفیت های مورد نیاز در محلات ایجاد نشده است و باید در حد امکان با مهیا کردن تجهیزات، بخشی از این ظرفیت ها مهیا شود.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان تاکید کرد: برای برند سازی و جذب جوانان به تفریحات سالم و برنامه های فرهنگی، باید مسئولان مربوطه پای کار باشند؛ ولی در گرگان زنجیره لازم شکل نگرفته تا بتواینم به هدف واحد برسیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی دستگاه های متولی آنگونه که باید براي هم افزایی پایکار نیستند تصریح کرد: نیاز هست قرارگاه فرهنگی در جهت هم افزايي و اجرای هرچه با شکوهتر برنامه در گرگان ایجاد شود.

علمی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵ ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح شهر گرگان فعال است که یکی از انها مختص سالمندان می باشد که نزدیک به ۶۰ سالمند در این برنامه صبحگاهی شرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد : برنامه المپیاد محلات گرگان برای شناسایی و ظرفیت سازی برای کشف استعداد های ورزشی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.